Allt på samma gång! :)

Godmorgon kära läsare! Jag sitter och äter macka med ost och skinka på och dricker blåbärs soppa , det ska vara bra för magont . Jag ska ägna min tid hemma idag , jag måste vila och ta det lugnt så jag kan gå till skolan imorgon . Ska ta och slå in lite presenter nu när jag är hemma , sedan bara vila . kul? svar : nej!

jag har glömt bort att lägga upp veckans snygging men det tänkte jag göra nu , och det blir ...
Dennis Maglic.. han driver bloggen DennisM.se
måste bara säga att jag längtar till julen!
Dagen låt blir...
Hanson - If Only
Den gör mig glad och jag får minnen och tankar :P
Ni får ha en bra dag idag!
puss / Lina <3

Kommentarer

Postat av: Sandra you know who

Nej, nej, MMM-BOP med Hanson haha. Spenderade halva min barndom på den låten! :D <3 Ett annat tips är låten Blame Game m. Kanye West och John Legend, tror att det är "våran" typ av låt.

Postat av: Lina o Alicia

Haha aah Sandra! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback