Förlåt för dålig uppdatering!

Hejsan allesammans! gud vad jag känner mig frånvarande här pgr av att jag inte har bloggat på ett tag som jag ber om ursäkt för . Det har varit så mycket på sista tiden och man har inte haft tid att blogga , jag i detta fall har vart i stan och shoppat med tjejerna sen var jag också i Dalarna men det fick bli ett mobil inlägg , sedan har man varit för upptagen , men nu är jag här! :) och hörni jag fick en kamera för några dagar sen , sjukt bra! jag som älskar att fota saker och ting :D

Nikon Coolpix S570 blev det
För mig duger denna kamera perfekt !
Här är lite bilder på julklapparna jag fick ;)
Sedan fick jag julklappar från Nicklas :)
Ja det var ungefär vad jag fick i julklapp , jag hade egentligen inte önskat mig någonting
men .. men  :)
Igår hade jag sjukt tråkigt så jag gjorde något som skulle fördriva tiden ett tag :$
kolla! det blev ändå ganska coolt! :D
Det ända ni behöver om ni skulle vilja gör såhär, är läppglans och pärlor ! ;)
Puss så länge / Lina <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback