GOD JUL!

God jul hörrni , jag sitter nu med släkten och har nyss öppnat paketen , och ja man fick par linnen,pengar,smycken,bindor av mostern som alltid ska retas:-P sedan en ny parfym , dusch/spa produkter m.m. Tyvärr så kan jag inte lägga ut några bilder :-( men jag gör det sen när jag kommer hem ... på söndag! Jag blev jätte nöjd med mina saker som jag fick:-) blev ni det? har varit sjukt kallt här i dalarna idag .. - 25 grader :-o! Och jag som hade tippat på .. - 10 grader (högst)? Ne .. Men inte så här kallt iallafall:-P hoppas ni har haft en bra och trevlig kväll än så länge för de har jag, kände bara för att skriva ett litet inlägg via mobilen och de fick de bli :-D puss och en fortsatt trevlig kväll Puss / lina<3

Kommentarer

Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback