hej!

Alicia här.... länge sen eller hur? har inte haft tid med bloggning och inte Lina heller <3 igår så hade vi ''middag'' hod mig så Gustav, Matilda och Lina var här, det var kul men sen när jag skulle hämta dricka så sparkar jag foten i vägen (inte med flit) så jag har typ stuckat min tå :( idag har jag varit med Lina i stan. Vi gick och kollade på kläder och sen fikade vi. I fredags så hade jag läxförhör i tyska och jag hade tränat för en gångs skull men sen när jag gör dom så lägger Lina ut sitt papper med översättningar och när Mia ( tyska/svenska lärare) tar mitt läzförhör så säger hon `det här har du fuskat på` och sen river hon mitt läxförhör. Fatta hur sur jag blev!!!!!!! nu ska jag kolla på film men skriver senare <3 /ALICIA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback