Helg snart!

Hejsan! Jag skriver från mobilen alltså mobil bloggar, bara för den här gången, min data är lite konstig just nu. Men jag har nyss kommit hem från plugget, och ska nog ta något gott att äta och sedan gå och lägga mig. Är sjukt trött, och har ont i halsen .. Men de får jag leva med. Imorgon har vi måtte prov på algebra (ekvationer osv) hm.. kommer jag klara de ? Na jag vet inte riktigt .. hoppas det i alla fall. Imorgon är de också idol finalen, Jay Smith VS Minnah Karlsson , vem vinner? Jag själv tror att Jay kommer vinna. Han är sjukt bra , okej Minnah är också jätte duktig .. Men Jay "tilltalar" mig med sin röst .. Haha :-) ska få i mig något nu Puss så länge/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback