Hemma från idol...panik!

Hej hej hej! :D jag är glad! hah

Som sagt så åkte jag och Alicia till Nacka forum för att kolla på idolerna , dock var inte Jay och Minnah där .. men det förstår man ju . Men alla andra idolerna var där :) Nu känner jag mig som en lite 10 årig flicka som har träffat några idoler på riktigt . Haha kul att känna så ibland . Ni ska också vara glada för att jag har tagit bilder från idag , Alicia med .. men hon får lägga upp sina bilder :) .
Här kommer bilderna :

vi som väntar på att det ska börja

Karin Da Silva började prata

Linda Varg körde sin egna låt

Sedan Elin Blom

Geir Rönning släppte loss med låten : Aint´t no love in the heart of the city

och till sist idolerna med : all i  need is you

Sedan dags för skiv signering

hah Geir

Söta Sassa

Alicia och Linnea Henriksson

Jag och Linnea

Daniel och Olle <3

Jag och Daniel

till slut störda killen (Alicia får berätta mer sen)

puss så länge / en Glad Lina<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback