hmm..

Dagen har gott segt och jag har städat och rensat rummet , skönt att man har gjort det , sen har jag bara slöat!

Jag sitter och kollar på kärleksdikter , hah . Jag hittade två stycken som jag fastnade för direkt :)
denna dikt:
Jag har så mycket som jag vill ge,
men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
men du vill inte höra,
Jag har så mycket att visa,
men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå...
och denna:
En gång i drömmen
skymtade bilden förbi
av den jag älskar.
Sedan den gången går jag
alltid hoppfull till vila
ohh! det är så romantiskt <3
/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback