idol 2010 bööörjar nu!!

ne skoja det börjar om några timmar ikväll är det minnah vs jay själv hejar man på jay <3 idag har jag haft matteprov det var jävligt lätt (algebra) trodde de skulle vara svårare sen på gympan så kommer mardrömmen en kille i min klass böjer sig ner för att ta upp en boll och visar hela asset. tänk er stor vit röv full med skit asso jag dör så jävla äckligt det räcker med att ha häng med byxorna man behöver inte ha kalsongerna nere oxså :S usch!!! ska iaf inte göra något speciellt idag men imorgon ska jag förmodligen träffa Lina och göra en rolig sak :D

     
               JAY SMITH                       VS              MINNAH KARLSSON

nu ska jag dra / ALICIA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback