Ingen skola idag ..

Hej ! Jag ligger i sängen med datorn i knät , ingen skola som sagt för jag har lite ont i magen och i huvudet . Okej .. man ska inte sitta vid datorn när man har ont i huvudet men det är tråkigt att bara ligga i sängen och försöka somna om ... när man kan blogga istället ;) haha

Vissa tror att jag har förändrats pgr av att jag är med Alicia hela tiden? men vem ska jag vara med om människor knappt kollar på mig ? eller inte ens pratar med mig? och helt plötsligt så börjar dom bry sig .. när man försvinner? den ena säger att den inte vet om jag har gjort något fel? skumt ? svar ja ..
Aja en anledningen varför jag inte kommer till skolan idag , är för att jag inte vill se nära personer som ger mig en konstig blick som jag är rädd för .. en blick som säger så mycket ont som går , jag klarar inte av att kolla in i dom ögonen och verkligen fatta att jag har gjort något som jag själv inte vet vad som är felet , att försöka att inte se skyldig ut är svårt . Kan någon säga mig att denna person älskar mig , och inte börjar tappa hoppet på att jag alltid kommer finnas där ! jag kommer annars sjunka långsamt ner och aldrig sjunka upp igen .
Jag älskar dig i alla lägen! ... det vet du <3

/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback