JUL LOV!

Hej! Fan vad skönt med jul lov , idag började vi kl 9:45 och slutade runt 12:00 :) och vi börjar igen den 10 januari!!!! :D Nu ska jag bara njuta och slappa . hah

Och sen i skolan skulle vi se vem som hade fått flest röster på "pepparkakshus tävlingen" och våran grupp kom 2:a , inte så illa ;) hah
Snart eller när mamma kommer hem ska vi (familjen) dra till min faster och min kusin och ha en liten slags julfirande med dom , vi ska fika och mysa och sedan öppna paket :D de gillar vi!
Imorgon ska det tydligen bli -20 grader! helt sjukt :O så det gäller att man tar på sig extremt mycket kläder om man ska gå ut imorgon . Jag höll på att frysa huden av mig idag på skolgården , så att jag ska ha extra mycket kläder imorgon :P
Jaa.. jag hoppas ni mår bra för det gör jag :)
Ni får ha det bäst , när jag åker upp till Dalarna kommer jag förmodligen mobil blogga .  Så jag inte är för allt frånvarande ;)
Sista bilden i plugget på Sandra ,  vårt uppätna hus     , söta lärarna är (A)
och Alicia 2010


Puss / Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback