Lina är kär!

Varför skriver jag saker som jag inte gör sedan ? typiskt mig .. jag brukar skriva att jag ska skriva när jag kommer hem senare .. men hoppsan .. det brukar jag inte göra :$ jag sitter och lyssnar på Nicklas Nylund med Free fallin :D han hade lagt upp ett klipp på youtube när han sitter och spelar den låten ! sjukt söt !!!!  måste säga att han sjunger mycket bättre än mig , älskar dig <3 kan inte sluta le när jag kollar på klippet .. aaah han gör mig galen!!!

Iallafall idag så var det en helt vanlig skoldag inget speciellt , men senare på dan åkte jag pulka som jag inte har gjort på 100 år , och det var skoj .. bara det att jag hatar att gå upp för den långa backen som man åker ned för .. haha jag = dålig kondition . Och sen är jag ganska arg för imorgon ska vi uppträda våran dans .. som vi har haft 2 timmar på oss att göra .. hmm.. ne jag tror inte de , säger bara våran dans = ig!!!!! . Men men .. vad ska man göra åt saken om man inte kan hitta på steg?
Imorgon är det iallafall onsdag och jag hoppas denna vecka kommer gå fort , vill att det ska vara helg eller lov!
Nu måste jag tyvärr plugga .. ha det bra så länge!

Nicklas Nylund - Free Fallin (Linas kille)

Puss / Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback