Lördag ..

Skönt att Alicias dator funkar nu :) idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag , förmodligen bara vara hemma med Jenny och sitta vid datorn :P hah .

Igår vad jag och träffade Nicklas vi lagade Tacos tillsammans och myste , kanske inte kommer träffa honom innan jul , blir i så fall efter jul . Hoppas jag klarar det :)
På torsdag åker familjen och jag till Dalarna det ska bli mys och få träffa släkten och att få åka iväg från alla och bara umgås med nära och kära!
Igår i plugget gjorde vi pepparkakshus :D hah det kommer bli en tävling , den som har snyggaste pepparkakshuset av alla vinner något ... ;) man var 4-5 st i varje grupp , så det var inte en för sig osv.
så här blev vårat (Matilda,Alicia,Sandra,Iptisam och jag)
bild 1

bild 2

(vi gjorde små gubbar till huset av marsipan :D, det ska bli gott
att få äta den sen ;) hah)

Här kommer dagens låt : Ron Pope - A drop in the ocean
denna låt får mig att tänka på min bebi , och hur mycket jag
älskar honom <3 :$
puss så länge / Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback