modell ? eller?

God kväll! :) känns mysigt att sitta framför datorn i sängen och sedan snegla mot fönstret och se värsta snö stormen och veta att här .. precis här är jag trygg och varm :) hah vilken rolig tanke!

Idag var jag med Alicia .. hade inget att göra idag för jag kom hem vid ca 09:30 pgr av min pojkvän . Han skulle iväg tidigt och jag som sov så skönt och blir väckt av hans blöta pussar .. hah :) i alla fall jag och Alicia bakade lusse bullar och  slappade . Idag var det svin kallt ute , för kallt :(
Jag har faktiskt tänkt på en sak ... modell bilder .. jag har alltid gillat att stå i "centrum" eller synas på bild , snarare att ta bilder på mig själv osv . Jag vill utveckla mitt intresse för detta och leta upp någon som kan ta bilder på en , det skulle varit jätte kul faktiskt!
Och jag tycker ändå att jag har blivit bra på bilder jag tagit på mig själv och känner mig rätt snygg och fräsch , det tycker jag i alla fall ;) (självisk jag vet..) men att få åka någon stans och bli fotad skulle som sagt vart skoj!
Så .. är det någon som vet eller känner någon som tar bilder och så? det skulle vara jätte snällt om ni skrev en kommentar eller mailade till mig , här har ni adressen [email protected]
tack i för hand :)
här är lite bilder tagna på mig .
puss / Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback