nördar?..

.. haha ja det kan man säga :D jag sitter och nördar stardoll , älskar kläderna och alla inrednings saker :)

Jag heter linalinaaa på stardoll så bli vän vett ja ;) heh
såhär ser min gubbe ut:

Heh idag är det nyår ! höll på att missa det , men jag ska nog fira med kompisarna :D
jag själv ska inte smälla några raketer som jag gjorde förra året , hah det blev så
misslyckat :D oh , herregud ! jag sitter just nu och kollar igenom alla bilder från 2010
på datorn . Saknar när gänget var ute och grillade , det var så skoj och roligt!
Minnen :
Grillning

fritid:


Jag lägger ut fler bilder senare ;)


Men vad ska ni hitta på idag/ikväll?
GOTT NYTT ÅR / LINA<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback