the year!

ja nu är året snart slut så jag ska göra en lista!

Årets bästa människa: jag så klart

Årets konstigaste:
cassandra                                          

Årets lataste:
LINA!!!!!!!!

Årets tystaste:
Sofie

Årets nykomling:
Gustiv!

Årets mest lyssnade låt:
young money- bedrock

Årets comunity:
facebook

Årets onlinespel:
robot unicorn

Årets film:
Eclipse

Årets sötaste:
CHAPLIN!!! <3

Årets bästa minne:
alla gånger gänget grillade i somras

Årets plagg:
långklänningen

Årets godaste mat:
Taco bar!

Årets artist:
Lil Wayne

Årets bästa tv-program:
IDOL 2010

Årets bästa blogg:
linalicia.blogg.se (besök den) hahahahha

Årets godis: jordnötsrutor

Årets krulligaste:
Sofia ( thosedreams.blogg.se)

Årets sötnos:
Matilda

nu orkar jag inge mer. i säkerhets skull om jag inte skriver imorgon så vill jag bara önska alla läsare ett gott nytt år :-) / ALICIA <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback