Tjena !

Har nyss fixt mig och sitter lite vid datorn , det blir att träffa Nicklas idag innan vi skils åt ett tag . Våra byggarbetare är här och ska fixa fönsterna som dom ska hålla på ett tag till ... lite jobbigt att killar springer runt i lägenheten :p

aja , skönt sen när dom är klara . Igår så åt vi ju hos min kusin och faster , det var Köttfärs paj med tzatsiki och vitlöks bröd , muuuuuuuuuuuuuuuuums! :D vi fick paket men vi valde att öppna dom på julafton istället .
Hade ni en bra kväll igår?
Igår såg jag också finalen i ung och bortskämd och vinnaren blev Daniel Afshinnejad det var rätt val
för att vara nojig och avstå från saker och ting till att ta egna saker i egna händer och inse vad man gjorde för
fel i början , så han var värd att vinna , och han vann en jorden runt resa , awesome! :)
Här kommer dagens 2 låtar :
Hurts - Stay
Den är jätte bra ;)
Sean Banan - Gott nytt jul
Den är bara för bra ! hahaha
Och lite flumm bilder från mig och Jenny !
Puss/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback