Jag = Morgon människa

Godmorgon Godmorgon! här sitter jag sittande framför datorn , förvånat  eller hur? ;) nej inte alls ... lyssnar på musik på spotify .. de dåliga med själva spotify är att man inte kan hitta alla låtar man gillar och att man inte kan ladda ner låtarna man lyssnar på , men men man kan inte få allt i hela världen . Eller kan man?

heh ;) Jag är lite på bus humör idag (misstolkas) :D men jag är iallafall GLAD idag! jag ska träffa min pojke idag , gud vad man har längtat efter han ! <3 och vet ni ... Han har namnsdag idag :) fast i kalendern står det 'Niklas' och han stavas 'Nicklas' mycket snyggare , men det räknas ändå att han har namnsdag , ska man kanske köpa något till honom eller ska man vänta tills på julafton ? när vi då har vart tillsammans i ett halv år ? :) jag ska nog köpa på julafton , de blir så bra så . Nu måste jag fixa håret lite , idag börjar jag kl 9:50 så aa.. chill morgon :)
jag skriver sen ikväll när jag har kommit hem.
puss så länge / Lina<3

Kommentarer

Postat av: Erika(jyringen)

sv.tackar tackar =)

Postat av: Maria Ester <3

huvudsaken e ju att man e glad :P

Postat av: Lina o Alicia

Maria :ja såklart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback