Hej!

Jag tycker att min kompis Lina ska logga in och skriva ngt..... Idag var jag i skolan och hade tråååååååk, Nu är jag hemma och övar till tyska provet (grammatik) som är imorgon. Igår när jag var i skolan så skojade jag och Lina men våran bildlärare Martin, Så vi tog en tampong ur hans låda och doppade den i blodröd färg sen ¨gömde¨vi den på en bänk... Idag när vi hade elevensval (bild) så hittade vi tampongen och så skulle jag kasta den på dvärgen (aleksandar) (han e störd) men tampongen hamnade mitt framför näsan (bokstavligen) på Martin. Då skulle han kasta den på mig för han trodde att det var riktigt men han missade och alla började garva :D

HEJ DÅ!!!!!!!!! <3 / ALICIA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback