ja ha då var det..

snart helg :D ska dra t farsan i e-tuna och vara där hela helgen så vi får se hur mycket uppdatering det blir <3 idag så hade jag musikprov  och jag klarade det 18 fick jag och det är G men simon sa att om jag kämpade hårdare så kan det bli ett starkt VG eller MVG fan vad skönt <3 efter skolan drg jag och Lina t min lillebrors skola för dom hade ngt konstig där dom sålde saker som dom hade gjort. ialf såå precis när jag skulle köpa hans saker så kommer en av ''kändis'' mammorna och köper en utav min lillebrors saker så han blir lite ledsen för han vill ju ha sina saker <3 sen ser jag Gry Forsell och säger Lina kolla där är Gry och Lina blir typ glad (?) sen åkte vi t globen och gick omkring och typ inge annat. SÅ ser min dag ut <3 / ALICIA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback