Kära Blogg!

Tjenare ;) ! ser ni ? bloggen? Jag bytte mall på bloggen helt själv med instruktioner ! Det är skit enkelt om man inte ger upp som jag var nära att göra , men de gjorde jag inte , och nu ser våran blogg ut såhär .. fast headern är jag inte så nöjd med så den ska jag sitta och fixa senare och den blir väll klar imorgon i think ;) Just nu har jag inte gjort så mycket förutom att jag fixat bloggen .. måste nog plugga inför musik provet , men jag fattar liksom ingenting! blir så sur ! Aja , smsar killen min och vi ska nog ses efter plugget .. men de är fortfarande kanske Jag , Alicia , Matilda och Sofia ska ta och baka imorgon kväll på ug (ungdomsgården) :) sköj sköj !

puss så länge / Lina




Kommentarer

Postat av: Cissi

Gillar din header! :)

Postat av: Lina o Alicia

Tack så mycket ! som du ser så är inte bloggen klar , men den kommer bli finemang så så småningom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback