Lina = hjärna

Tjännare ! Sitter och äter kina mat, Mammas specialare ;) MUMS! Nyss kommit hem från Nicklas eller snarare Nikke , de låter så fult att säga de :D hahaha ! Han ska vara glad att jag inte kallar honom för de . Ööh .. vi gjorde inte så mycket  .. kollade film , myste och skrattade ihjäl oss (Y) det var skoj . Blir så stressad när vi ska ha musikprov på torsdag och man fattar fortfarande ingenting! och sen ska vi återberätta en engelsk text muntligt imorgon ... har inte tränat på de , asså ååh!

Men jag får tydligen leva med de ,om jag ska gå  till den positiva sidan så blev jag jätte glad när jag kom hem , för mamma hade fixat Jennys och mitt rum , med nya gardiner och lila överkast :) blev så nöjd eftersom de passade så bra med den kakao färgade väggarna ! :)
Nu när Alicia har kommit på en slags "hiss och diss" grej ... vafan ska jag göra då ? kanske ... hm .. dagens outfit? naaa .. inte riktigt min grej .. haha . Nej jag vet! VECKANS SNYGGIS! taadaaah (A) Det ska jag börja med imorgon ;)
puss så länge / Lina <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback