hallo!!!!

idag har jag inte gjort ngt speciellt förutom att plugga t tyska provet som jag tydligen ska göra imorgon ist eftersom jag fick hjärnsläpp i fredags och inte ens visste vad jag hette på tyska..satt och skulle fixa med bloggen och fick allt perfekt men precis innan jag ska spara så stängs datan av :@. Efter det träffade jag Lina som ni säkert redan vet :D... har musik prov på torsdag och fattar ingenting!!! har en stress uppgift till på onsdag, läxor till fredag, stör mig på killarna i min klass,stör mig på lärarna, lärarna har för höga krav på mig,lärarna pressar mig,kommer få ig i alla ämnen och det ända som får mig på bra humör är mina älsklingar <3. åhhhhhh vad jag älskar livet!!!!!!!!!! oj det här låter som jag e värsta deprimerade människan!!



God natt / ALICIA <3

Kommentarer

Postat av: Kimmy

fin blogg ;a

Postat av: Lina o Alicia

Tack dsm! Vi uppskattar kommentarer nu när vi är nubörjare (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback