Go kväll!

Jag har nyss kommit hem från Heron city , jag och Nicklas var och kollade på bio . Det blev easy a ! :)

Den var helt okej , jag trodde den skulle va bättre än vad den va .. men men man skrattade lite då och då . Och så tråkig var den faktiskt inte ;) hade ju min älsklings kille med mig !
Nu ska jag ta och äta något , sen ska jag ut och köpa godis till ikväll :$
jag vet jag ska inte hålla på och äta mig fet .. men ibland får man de .. för jag bryr mig inte!
Imorgon ska jag till tandläkaren , jag hade en inflammerad tand längst bak i käften :( fast det har inte gjort ont , eller jag har inte känt av någon värk , men aa ska laga den imorgon som sagt . Då kommer jag få bedövnings spruta .. snyft :'(
Det är bättre än inget !
Puss så länge / Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback