Misslyckad dag....

Ja , ligger i sängen med datorn i famnen , när jag egentligen skulle på födelsedag firande med Nicklas! Jävla mage :( varför får man världens magont när man har sett fram i mot något? typiskt ... men men , sånt är livet .

Igår så var Jag, Matilda och Alicia på Aquaria (vattenmuseumet) jag tog massa bilder och filmade .. men min dumma kamera ska förstöra allt så att bilderna och videorna inte finns kvar, okej jag har några bilder som jag kan lägga upp .. men det är inte många!! 
vi hade iallafall skoj , vi gick och fikade sen på espresso house , gott gott! ;)
Lite bilder från gårdagen:



en dålig bild på en krabba(?)



Fan vad coolt , om ett sånt här upplevelse/äventyr fanns i
Sverige! då skulle vi fått många turister .
/ Lina<3
btw , varför har våran statistik laggat? vi kan inte kolla statistiken , den visar bara från den 19/12 2010 !! vi vet inte hur vi ska göra? för det står 'ingen data att visa' inge kul när man inte ser , hur många läsare man har .. snälla hjälp?!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback