svensk musik ? svar: JA!

Hejsan! Jag sitter och lyssnar på svensk musik :) skönt att kunna byta musik smak lite då och då . Det är en svensk tjej som jag har fastnat för , som heter Melisssa Horn hon är riktig duktig . Hon har en egen stil i sin musik och en speciell klang i sin röst, som Veronica Maggio och Oskar Linnros .

Här är några  låtar som hon sjunger:
1: jag kan inte skilja på
2: Lät du henne komma närmre
Om ni tycker att detta var bra , så kolla in min "Love lista"spotify ;)
Sedan gillar jag Oskar Linnros låt
Med låten Genom eld!
Man får inte glömma Regina Spektor - Samson <3
Jag säger bara : LOVE , LOVE , LOVE ,LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback