Tandläkarskräck?

Jahapp, nu är det några timmar tills man ska gå 200 meter till tandläkaren dvs tandläkaren är precis utanför mitt hus!

Hah jag har det så bra , om jag får panik av sprutan kan jag rymma min väg , springa hem och krypa ner under täcket och aldrig gå dit igen ;)
Nerå , jag har inte tandläkarskräck som tur, men sprutan där i mot .. gillar jag inte :(
Jag har nyss städat badrummet (jag fick värsta kicken av att städa) sedan gav jag mamma massage ! så nu har jag gjort lite nytta i huset , och för mamma .
Dagens låt:
Devon Werkheiser - Sparks will fly
Han har en sjukt bra röst och är skådespelare
han var med i filmen "Love at first hiccup"
och de är min favvo film! jag rekomenderar denna film
för er som älskar komedi och kärlek!
puss/ Lina<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback